زیپ | مجله اینترنتی لباس، مد ، فشن و زیبایی

ورود پپسی به صنعت مد و فشن
مد و صنعت پرنیا آیتی ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ نظر (0)

ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

به نقل از brandequity، مجموعه لباس های جدید برند پپسی با همکاری HUEMN توسط دو طراح انجام شده است. تمام پارچه های جین مورد استفاده در این مجموعه با استفاده از پلاستیک بازیافت شده تولید شده اند. تولید این مجموعه بازیافت شده، مطابق با نگرش پپسی در جمله مخصوصش «به اهدافت برس» است. هدف پپسی از این نگرش ساخت جهانی است که هیچ وقت در آن زباله های پلاستیکی تولید نشود.

تارون باگات، مدیر بازاریابی پپسی در هند، در مورد این مجموعه گفت: «پپسی برندی است که همیشه با صدای نسل امروز طنین انداز شده است. مد همیشه یک روش مهم برای خودبیانگری برای روحیه جوان هندی ها بوده است و رود ما به دنیای مد گامی برای تجلیل از این ابراز وجود است. این مجموعه نشان دهنده نگرش جوانان است. ما بسیار هیجان زده هستیم که این مجموعه را در هفته مد هند راه اندازی کنیم و اطمینان داریم که خیلی زود راهش را در قلب و کمد جوانان هند پیدا خواهد کرد».

 

 

ورود پپسی به صنعت مد و فشن برای اولین بار

شیما شتی، بنیانگذار برند HUEMN گفت: «از اینکه نماد برندی ارزشمند و پیشینه داری همچون پپسی را به نمایش خواهیم گذاشت بسیار هیجان زده هستیم. در این مجموعه، معروفیت فرهنگ های هر دو برند، در قالب یک خط تولید جامع و نوین، ویژگی ها و منش هر دو برند با هم در آمیخته شده و مخاطبان هر دو برند یکی می شوند.

 
 
 
این مجموعه بخشی از کمپین پپسی به نام Har Ghoont Mein Swag 2019 است که در نمایشگاه برند Pepsi x HUEMN در هفته مد Lotus هند از سوی شورای طراحی مد هند در اکتبر ۲۰۱۹ رونمایی می شود.

 

پرنیا آیتی [ ]

پرنیا آیتی هستم سردبیر مجله اینترنتی زیپ . در بخش محتوای مد و لباس فعالیت دارم.نویسنده و تحلیلگر مد ، روایتگر برند ها ،لباس ها ،تاریخچه پارچه ، اکسسوری و ملزومات لباس هستم.

یک نظر بگذارید